Proiect tenis de camp

De 2 zile, din 19 septembrie 2008, am inceput sa ma gandesc, sa pun idee langa idee sa construiesc o baza sportiva, unul sau mai multe terenuri de tenis la Resita. Un cartier mare, Govandar, duce lipsa de terenuri de tenis, adica nu exista nici un teren de tenis unde poti juca in aer liber. Poate in salile de sport se poate practica, dar oare cati au acces acolo. Oricum, ideea este sa am un loc proprietate personala unde sa-mi pot organiza activitatea in domeniu. Pana ieri m-am gandit ca este de domeniul fantasticului sa am propriul teren de tenis, dar de azi am inteles ca cel putin pe hartie pot organiza o astfel de afacere. Orice idee pe care mi-o puteti da sa sprijin promovarea acestui sport este super bine venita. Si ... orice idee care imi spune ca nu se poate ar fi bine sa o pastrati pentru voi. Multumesc anticipat.
Catalin
mail de contact si id de yahoo messenger: catamari2005@yahoo.com

marți, 16 iulie 2013

Tenis de camp la Resita

Cred ca imaginile spun mai mult decat orice cuvinte. Chiar mi-as dori sa vad tastaturile inlocuite cu rachete de tenis de camp, macar din cand in cand :).
Aici imi petrec doua ore pe saptamana jucand tenis.


Niciun comentariu: